Monitorul Oficial Local


(1) Monitorul Oficial Local se cuprinde în structura paginii de internet a fiecărei unități/subdiviziuni administrativ-teritoriale, ca etichetă distinctă, în prima pagină a meniului, în prima linie, în partea dreaptă.

Ordinea de zi a şedinţelor

Ordinea de zi a şedinţelor se aprobă de Consiliul local, la propunerea celui care, în condiţiile art. 40, a cerut întrunirea consiliului. Modificarea ordinii de zi se poate face numai pentru probleme urgente şi numai cu votul majorităţii consilierilor prezenţi.


DataDescriereFișierOrdine de ziMateriale ședință
22.01.2021 Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00

Rapoarte aplicarea Legii nr.52/2003

Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 3 februarie 2003, iar ulterior a fost completată prin Legea nr. 242/2010 pentru completarea Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 828 din 10 decembrie 2010.


AnDescriereFișier
2021 Raport

Minute ședințe

Punctele de vedere exprimate de participanți la o ședință publică, consemnate în rezumat.


DataDescriereFișier
22.01.2021 Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00

Procese verbale ședințe.

În conformitate cu prevederile ”Legea administrației publice locale nr. 215/2001”, secțiunea a 3-a privind ”Funcționarea consiliului local”, procesul-verbal și documentele care au fost dezbătute în ședință se depun într-un dosar special al ședinței respective, care va fi numerotat, semnat și sigilat de președintele de ședință și de secretar, după aprobarea procesului-verbal. În termen de 3 zile de la terminarea ședinței, secretarul unității administrativ-teritoriale afișează la sediul primăriei și, după caz, pe pagina de internet a unității administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al ședinței.


DataDescriereFișier
22.01.2021 Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00

Publicitatea declaraţiei de căsătorie

În aceeaşi zi cu primirea declaraţiei de căsătorie, ofiţerul de stare civilă dispune publicarea acesteia, prin afişarea în extras, într-un loc special amenajat la sediul primăriei şi pe pagina de internet a acesteia unde urmează să se încheie căsătoria şi, după caz, la sediul primăriei unde celălalt soţ îşi are domiciliul sau reşedinţa.


DataDeclaraţie de căsătorieFișier
07.09.2022 Macavei Radu-Călin și Ghereb Georgiana
18.08.2022 Tofană Sergiu-Alexandru și Stupinean Simona-Margareta
13.07.2022 Macavei Cosmin-Nelu și Gafta Viliana
13.07.2022 Stoica Alexandru și Gabriela Laura
28.04.2022 Mărginean Lucian-Dan și Pop Andreea-Teodora
13.10.2021 Strete Ioan și Hapca Sava
01.09.2021 Țugui Ion-Alexandru și Rîcean Bianca-Andreea
07.07.2021 Hedeș Alexandru-Ioan și Cătună Paula
23.06.2021 Buculei Ovidiu-Iulian și Aruncutean Ionela-Roxana
22.06.2021 Moldovan Toma și Juchi Maria

Cariera, concursuri, posturi vacante.

În temeiul art.108 din Constituția României, republicată, al art. 26 alin. (4) și (7) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice.


DataDescriereFișier
01.11.2022 REZULTATUL FINAL
al concursului organizat pentru recrutarea funcției contractuale de execuție vacante de muncitor calificat (buldoexcavatorist), Compartimentul Serviciul de gospodărire comunală de întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești
31.10.2022 REZULTATUL
punctajelor obținue la proba de interviu de candidatul înscris la concursul organizat pentru recrutarea funcției contractuale de execuție vacante de muncitor calificat (buldoexcavatorist), Compartimentul Serviciul de gospodărire comunală de întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești
28.10.2022 REZULTATUL FINAL
al concursului organizat pentru recrutarea funcției publice de execuție de REFERENT, clasa III, grad profesional debutant din cadrul compartimentului agricol, fond funciar, cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului
27.10.2022 REZULTATUL
punctajului obținut la proba de interviu de candidatul înscris la concursul organizat pentru recrutarea funcției publice de execuție de REFERENT, clasa III, grad profesional debutant din cadrul compartimentului agricol, fond funciar, cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului
27.10.2022 REZULTATUL
punctajelor obținute la proba scrisă de candidatul înscris la concursul organizat în data de 27.10.2022 pentru recrutarea funcției publice de execuție de REFERENT, clasa III, grad profesional debutant din cadrul compartimentului agricol, fond funciar, cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului
27.10.2022 REZULTATUL PROBEI PRACTICE
La concursul organizat pentru recrutarea funcției contractuale de execuție vacante de muncitor calificat (buldoexcavatorist), Compartimentul Serviciul de gospodărire comunală de întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești
25.10.2022 REZULTATUL
punctajelor obținute la proba scrisă de candidatul înscris la concursul organizat în data de 25.10.2022 pentru recrutarea funcției contractuale de execuție vacante de muncitor calificat (buldoexcavatorist), Compartimentul Serviciul de gospodărire comunală de întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești
21.10.2022 ANUNȚ
privind rezultatul selecției/verificării dosarelor de înscriere la concursul de recrutare a funcției publice de execuție vacante de referent, clasa III, grad profesional debutant în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești din data de 27.10.2022
17.10.2022 ANUNȚ
privind rezultatul selecției/verificării dosarelor de înscriere la concursul de recrutare pentru ocuparea postului contractual de execuție vacant de muncitor calificat (buldoexcavatorist) în cadrul serviciului de gospodărire comunală și întreținere drumuri
27.09.2022 Comuna Budești, Județul Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare la sediul Primăriei comunei Budești, nr. 120, județul Bistrița-Năsăud, pentru ocuparea postului contractual de execuție vacant, pe perioadă nedeterminată, conform prevederilor H.G. 286/2011 și a O.U.G. nr. 80/2022:
1 post de muncitor calificat (buldoexcavatorist) la Compartimentul Serviciul de gospodărire comunală și întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud.
27.09.2022 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, județul Bistrița-Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea postului vacant, funcție publică de execuție vacantă - FUNCȚIONAR PUBLIC - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud, după cum urmează:
1. REFERENT - funcție publică de execuție - clasa III, grad profesional debutant (1 post) - Compartimentul agricol, fond funciar, urbanism și amenajarea teritoriului în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești
Concursul se va desfășura la data de 27.10.2022 ora 10:00, proba scrisă iar interviul în maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, care se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Budești. Data și ora interviului va fi anunțată ulterior.
20.09.2022 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, județul Bistrița-Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea posturilor vacante, funcții publice de execuție vacante - FUNCȚIONARI PUBLICI - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud, după cum urmează:
- INSPECTOR - funcție publică de execuție - clasa I, grad profesional debutant (1 post) - Compartimentul asistență socială;
Concursul se va desfășura la data de 20.10.2022 ora 10:00, proba scrisă iar interviul în maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, care se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Budești. Data și ora interviului va fi anunțată ulterior.
16.08.2022 REZULTATUL FINAL
al concursului organizat pentru recrutarea funcției publice de execuție de CONSILIER, clasa I, grad profesional debutant din cadrul compartimentului stare civilă, resurse umane, relații cu publicul, arhivă, monitorizarea procedurilor administrative
16.08.2022 REZULTATUL FINAL
al concursului organizat pentru recrutarea funcției publice de execuție de INSPECTOR, clasa I, grad profesional debutant din cadrul compartimentului asistență socială
12.08.2022 REZULTATUL
punctajelor obținute la proba de interviu de candidații înscriși la concursul organizat pentru recrutarea funcției publice de execuție de CONSILIER, clasa I, grad profesional debutant din cadrul stare civilă, resurse umane, relații cu publicul, arhivă, monitorizarea procedurilor administrative
12.08.2022 ANUNȚ
privind rezultatul selecției/verificării dosarelor de înscriere la concursul de recrutare a funcției publice de execuție vacante de referent, clasa III, grad profesional superior în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești din data de 18.08.2022
11.08.2022 REZULTATUL
punctajelor obținute la proba scrisă de candidații înscriși la concursul organizat în data de 11.08.2022 pentru recrutarea funcției publice de execuție de CONSILIER, clasa I, grad profesional debutant din cadrul compartimentului stare civilă, resurse umane, relații cu publicul, arhiva, monitorizarea procedurilor administrative
11.08.2022 REZULTATUL
punctajelor obținute la proba scrisă de candidații înscriși la concursul organizat în data de 11.08.2022 pentru recrutarea funcției publice de execuție de INSPECTOR, clasa I, grad profesional debutant din cadrul compartimentului asistență socială
08.08.2022 ANUNȚ
privind rezultatul selecției/verificării dosarelor de înscriere la concursul de recrutare a funcțiilor publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant și de consilier, clasa I, grad profesional debutant în cadrul aparatului de specialiate al primarului comunei Budești din data de 11.08.2022
04.08.2022 COMISIA DE EXAMEN
Rezultate finale la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești
01.08.2022 ANUNȚ
privind rezultatul selecţiei/verificării dosarelor de înscriere la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești.
Comisia de examen constituită în baza dispoziţiei primarului comunei Budeşti nr. 103 din 05.07.2022, a procedat la selecția/verificarea dosarelor de înscriere la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești şi a constatat următoarele:
18.07.2022 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, județul Bistrița-Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea postului vacant, funcție publică de execuție vacantă - FUNCȚIONAR PUBLIC - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud, după cum urmează:
1. REFERENT - funcție publică de execuție - clasa III, grad profesional superior (1 post) - Compartimentul agricol, fond funciar, urbanism și amenajarea teritoriului în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești.
Concursul se va desfășura la data de 18.08.2022, ora 10:00, proba scrisă, iar interviul în maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, care se va desfășura la sediul Primăriei comunei Budești. Data și ora interviului va fi anunțată ulterior.
12.07.2022 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, județul Bistriţa-Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea posturilor vacante, funcții publice de execuție vacante - FUNCȚIONARI PUBLICI - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud, după cum urmează:
- INSPECTOR - funcție publică de execuție - grad profesional debutant (1 post) - Compartimentul asistență socială;
- CONSILIER - funcție publică de execuție - grad profesional debutant (1 post) - Compartimentul stare civilă, resurse umane, relații cu publicul, arhivă, monitorizarea procedurilor administrative.
Concursul se va desfăşura la data de 11.08.2022, ora 10:00, proba scrisă, iar interviul în maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, care se va desfășura la sediul Primăriei comunei Budești. Data și ora interviului va fi anunțată ulterior.
05.07.2022 În conformitate cu prevederile art. 617 alin. (2) și al art. 619 alin (22) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și ale Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, Primăria comunei Budești cu sediul în Budești, nr.120, județul Bistrița-Năsăud organizează examen de promovare în grad profesional pentru următoarele funcții publice de execuție:
detalii în documentul atașat (...)
24.06.2022 Primăria comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare la sediul Primăriei comunei Budești, nr.120, județul Bistrița-Năsăud, pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale de execuție vacante, pe perioadă nedeterminată, conform prevederilor H.G. 286/2011:
- 1 post muncitor necalificat la Compartimentul Serviciul de gospodărire comunală și întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud.
- 1 post de muncitor calificat (buldoexcavatorist) la Compartimentul Serviciul de gospodărire comunala și întreținere drumuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, județul Bistrița-Năsăud.
14.03.2022 REZULTATE FINALE
pentru concursul organizat în data de 14.03.2022 pentru recrutare funcție publică de execuție vacantă de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional asistent
09.03.2022 Anunț privind rezultatul verificării dosarului de la concursul de recrutare a funcției publice de execuție vacante de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional asistent în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești din data de 14.03.2022
11.02.2022 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, judeţul Bistriţa – Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea postului vacant, funcţie publică de execuție vacante - FUNCŢIONAR PUBLIC - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, judeţul Bistriţa-Năsăud, după cum urmează:
1. CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE - funcţie publică de execuţie - clasa I, grad profesional asistent (1 post) – Compartimentul secretariat, administrație publică, asistență socială, achiziții publice, stare civilă în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești.
Concursul se va desfăşura la data de 14.03.2022, ora 10,00, proba scrisă, iar interviul în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, care se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Budești. Data şi ora interviului va fi anunţată ulterior.
28.12.2020 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, judeţul Bistriţa – Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea postului vacant, funcţie publică de execuție temporar vacantă - FUNCŢIONAR PUBLIC - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, judeţul Bistriţa-Năsăud, după cum urmează:

Declarații de avere și interese

Declarațiile de avere se fac în scris, pe propria răspundere, şi cuprind drepturile şi obligaţiile declarantului, ale soţului/soţiei, precum şi ale copiilor aflaţi în întreţinere și vor cuprinde toate datele și informațiile solicitate de formular (funcție, CNP, domiciliu), potrivit modelelor prevăzute în Anexa nr. 1 din Legea nr. 176/2010
Declaraţiile de interese se fac în scris, pe propria răspundere, şi cuprind funcţiile şi activităţile prevăzute în Anexa nr. 2, din Legea nr. 176/2010, potrivit prevederilor Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare.
Potrivit legii, declarațiile de avere și declarațiile de interese (depuse începând cu luna octombrie 2010) se afișează pe pagina de internet a instituției prin anonimizarea adresei imobilelor declarate (cu excepția localității unde sunt situate), adresei instituției care administrează activele financiare, a codului numeric personal, precum și a semnăturii.

Declarațiile se depun anual, până la data de 15 iunie.
Actualizat la 18.06.2022
#Nume, prenumeDeclarație de avereDeclarație de interese
01 AGRIȘAN EMIL GABRIEL
02 BALAȘ TEOFIL
03 BUZAN MARIA
04 CODREA ALEXANDRA
05 CODREA VASILE
06 FAUR MARIA
07 HALASTAON ALEXANDRU
08 HEDEȘ IOAN
09 HEDEȘ TEODOR
11 MACARIE IOSIF
12 MÂNDREAN POMPEI
13 MĂRGINEAN DINU
14 MĂRGINEAN MARIA
15 MOLDOVAN SEBASTIAN-DUMITRU
16 NAȘCA ANA-VALENTINA
17 NEMETI MARIUS
18 PINTEA IOANA-ALEXANDRA
19 RUSU ANDREEA-NASTASIA
20 SZABO OCTAVIAN


Secțiune formulare

Din aceasta secțiune puteți descărca formulare tipizate în format Adobe PDF.


Descriere Fișier
Cerere pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului / stimulentul de inserție / indemnizației lunare / sprijinul lunar și alocației de stat pentru copii
Cerere – declaraţie pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenţă socială
Descriere Fișier
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local
Descriere Fișier
Declarație de căsătorie
Declarație de naționalitate
Declarație privind starea sănătății
Descriere Fișier
Cerere tip privind liberul acces la informații de interes public (Legea 544/2001)
Model reclamație administrativă în cazul unui răspuns negativ (Legea 544/2001)
Model reclamație administrativă în cazul lipsei de răspuns în termen legal (Legea 544/2001)