Monitorul Oficial Local


(1) Monitorul Oficial Local se cuprinde în structura paginii de internet a fiecărei unități/subdiviziuni administrativ-teritoriale, ca etichetă distinctă, în prima pagină a meniului, în prima linie, în partea dreaptă.

Ordinea de zi a şedinţelor

Ordinea de zi a şedinţelor se aprobă de Consiliul local, la propunerea celui care, în condiţiile art. 40, a cerut întrunirea consiliului. Modificarea ordinii de zi se poate face numai pentru probleme urgente şi numai cu votul majorităţii consilierilor prezenţi.


DataDescriereFișierOrdine de ziMateriale ședință
22.01.2021 Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00

Rapoarte aplicarea Legii nr.52/2003

Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 3 februarie 2003, iar ulterior a fost completată prin Legea nr. 242/2010 pentru completarea Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 828 din 10 decembrie 2010.


AnDescriereFișier
2021 Raport

Minute ședințe

Punctele de vedere exprimate de participanți la o ședință publică, consemnate în rezumat.


DataDescriereFișier
22.01.2021 Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00

Procese verbale ședințe.

În conformitate cu prevederile ”Legea administrației publice locale nr. 215/2001”, secțiunea a 3-a privind ”Funcționarea consiliului local”, procesul-verbal și documentele care au fost dezbătute în ședință se depun într-un dosar special al ședinței respective, care va fi numerotat, semnat și sigilat de președintele de ședință și de secretar, după aprobarea procesului-verbal. În termen de 3 zile de la terminarea ședinței, secretarul unității administrativ-teritoriale afișează la sediul primăriei și, după caz, pe pagina de internet a unității administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al ședinței.


DataDescriereFișier
22.01.2021 Se convoacă Consiliul local în ședință ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00

Publicitatea declaraţiei de căsătorie

În aceeaşi zi cu primirea declaraţiei de căsătorie, ofiţerul de stare civilă dispune publicarea acesteia, prin afişarea în extras, într-un loc special amenajat la sediul primăriei şi pe pagina de internet a acesteia unde urmează să se încheie căsătoria şi, după caz, la sediul primăriei unde celălalt soţ îşi are domiciliul sau reşedinţa.


DataDeclaraţie de căsătorieFișier
28.04.2022 Mărginean Lucian-Dan și Pop Andreea-Teodora
13.10.2021 Strete Ioan și Hapca Sava
01.09.2021 Țugui Ion-Alexandru și Rîcean Bianca-Andreea
07.07.2021 Hedeș Alexandru-Ioan și Cătună Paula
23.06.2021 Buculei Ovidiu-Iulian și Aruncutean Ionela-Roxana
22.06.2021 Moldovan Toma și Juchi Maria

Cariera, concursuri, posturi vacante.

În temeiul art.108 din Constituția României, republicată, al art. 26 alin. (4) și (7) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice.


DataDescriereFișier
14.03.2022 REZULTATE FINALE
pentru concursul organizat în data de 14.03.2022 pentru recrutare funcție publică de execuție vacantă de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional asistent
09.03.2022 Anunț privind rezultatul verificării dosarului de la concursul de recrutare a funcției publice de execuție vacante de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional asistent în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești din data de 14.03.2022
11.02.2022 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, judeţul Bistriţa – Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea postului vacant, funcţie publică de execuție vacante - FUNCŢIONAR PUBLIC - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, judeţul Bistriţa-Năsăud, după cum urmează:
1. CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE - funcţie publică de execuţie - clasa I, grad profesional asistent (1 post) – Compartimentul secretariat, administrație publică, asistență socială, achiziții publice, stare civilă în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești.
Concursul se va desfăşura la data de 14.03.2022, ora 10,00, proba scrisă, iar interviul în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, care se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Budești. Data şi ora interviului va fi anunţată ulterior.
28.12.2020 Comuna Budești, cu sediul în comuna Budești, sat Budești, nr. 120, judeţul Bistriţa – Năsăud, reprezentată prin primar Codrea Vasile, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea postului vacant, funcţie publică de execuție temporar vacantă - FUNCŢIONAR PUBLIC - în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Budești, judeţul Bistriţa-Năsăud, după cum urmează:

Declarații de avere și interese

Declarațiile de avere se fac în scris, pe propria răspundere, şi cuprind drepturile şi obligaţiile declarantului, ale soţului/soţiei, precum şi ale copiilor aflaţi în întreţinere și vor cuprinde toate datele și informațiile solicitate de formular (funcție, CNP, domiciliu), potrivit modelelor prevăzute în Anexa nr. 1 din Legea nr. 176/2010
Declaraţiile de interese se fac în scris, pe propria răspundere, şi cuprind funcţiile şi activităţile prevăzute în Anexa nr. 2, din Legea nr. 176/2010, potrivit prevederilor Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare.
Potrivit legii, declarațiile de avere și declarațiile de interese (depuse începând cu luna octombrie 2010) se afișează pe pagina de internet a instituției prin anonimizarea adresei imobilelor declarate (cu excepția localității unde sunt situate), adresei instituției care administrează activele financiare, a codului numeric personal, precum și a semnăturii.

Declarațiile se depun anual, până la data de 15 iunie.
Actualizat la 18.06.2022
#Nume, prenumeDeclarație de avereDeclarație de interese
01 AGRIȘAN EMIL GABRIEL
02 BALAȘ TEOFIL
03 BUZAN MARIA
04 CODREA ALEXANDRA
05 CODREA VASILE
06 FAUR MARIA
07 HALASTAON ALEXANDRU
08 HEDEȘ IOAN
09 HEDEȘ TEODOR
11 MACARIE IOSIF
12 MÂNDREAN POMPEI
13 MĂRGINEAN DINU
14 MĂRGINEAN MARIA
15 MOLDOVAN SEBASTIAN-DUMITRU
16 NEMETI MARIUS
17 PINTEA IOANA-ALEXANDRA
18 RUSU ANDREEA-NASTASIA
19 SZABO OCTAVIAN


Secțiune formulare

Din aceasta secțiune puteți descărca formulare tipizate în format Adobe PDF.


Descriere Fișier
Cerere pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului / stimulentul de inserție / indemnizației lunare / sprijinul lunar și alocației de stat pentru copii
Cerere – declaraţie pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenţă socială
Descriere Fișier
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local
Descriere Fișier
Declarație de căsătorie
Declarație de naționalitate
Declarație privind starea sănătății
Descriere Fișier
Cerere tip privind liberul acces la informații de interes public (Legea 544/2001)
Model reclamație administrativă în cazul unui răspuns negativ (Legea 544/2001)
Model reclamație administrativă în cazul lipsei de răspuns în termen legal (Legea 544/2001)